Call4Service
02350 Servicetelefon Gratis telefonnummer
Kontaktskjema
Nyhetsbrev
Stage Teaser Corona
16.03.2020

JUNGHEINRICH OG KORONAVIRUS


Tiltak som er gjort for å beskytte ansatte og kunder

Jungheinrich har iverksatt tiltak for å minimere den potensielle effekten av koronaviruset på forsyningskjeder og produksjon. I sentrum for alle disse tiltakene er beskyttelsen av våre ansatte, kunder og forretningspartnere. Her finner du svar på de viktigste spørsmålene.

Er det for øyeblikket forsinkelser i produksjon eller leveranser?

Vårt primære mål er å minimere effekten av dagens situasjon på våre kunder. Av denne grunn diskuterer vår "Supply Chain"-gruppe dagens utvikling for å kunne reagere så raskt som mulig.

Produksjonen på alle Jungheinrich-anlegg er i gang. Per i dag sikres produksjonen ved ulike tiltak.

På grunn av de strenge tiltakene som er tatt av mange land og de resulterende etterslepene ved flere landegrenser, kan det imidlertid være forsinkelser i å levere til våre anlegg og levering av våre produkter. Vi jobber på spreng for å redusere effektene og finne gode løsninger.

Kunder som blir berørt vil bli kontaktet direkte. Hvis du har spørsmål om leveransen din, vennligst kontakt din Jungheinrich-salgsrepresentant.

Hvilke beskyttelsestiltak er blitt gjort internt?

Jungheinrich har iverksatt mange ulike tiltak for å beskytte både ansatte og forretningspartnere og dermed ivareta forretningsdrift. Jungheinrich har opprettet et sentralt kriseutvalg, så vel som lokale og problemspesifikke kriseutvalg i anleggene, salgsenhetene og alle landsenheter. På denne måten sikrer vi rask kommunikasjon og umiddelbar implementering av retningslinjer over hele verden.

Hygienetiltak (i ​​samsvar med WHOs retningslinjer) er blitt intensivert over hele verden, og vi gir omfattende, kontinuerlig og oppdatert informasjon om tiltak for å forhindre spredning. Dette inkluderer strenge retningslinjer for hygiene og atferd, reiseforbud til og fra Kina og til og fra Italia, og en betydelig reduksjon i forretningsreiser, møter og konferanser.

Vil kundeavtaler bli gjennomført?

Vi følger til enhver tid WHOs retningslinjer og bidrar til en ansvarlig og risikobevisst håndtering av situasjonen.

Når det gjelder våre salgskonsulenter, har vi besluttet at de ikke besøker kunder slik situasjonen er nå. De jobber som vanlig og opprettholder kundekontakten per telefon og e-post.

Gitt situasjonen vi befinner oss i for øyeblikket, opplever vi at enkelte bransjer trenger våre servicetjenester mer enn andre. Vi prøver derfor i så stor grad det er mulig å etterkomme kundens ønsker og behov og våre serviceteknikere jobber som vanlig så sant det lar seg gjøre.

Våre kunder er hjertelig velkomne til å ta kontakt med oss dersom det foreligger spesielle restriksjoner eller begrensninger hos dem.

Vi antar at beskyttelsen av våre kunders ansatte er like viktig for dem som for Jungheinrich, og at våre kunder derfor også iverksetter tiltak for å beskytte sine ansatte.

Jungheinrich selv er forberedt på ulike scenarioer og har innført klare rapporteringsstrukturer slik at vi alltid kan handle raskt.


Her finner du kontaktinformasjon

Kontakt oss!

I over 60 år har Jungheinrich internasjonalt produsert det kunden vil ha i et krevende marked. 

Les mer

Lurer du på noe?