Call4Service
02350 Servicetelefon Gratis telefonnummer
Kontaktskjema
Nyhetsbrev
Stage Logistikksystemer
Vi er der for deg – døgnet rundt!

Service og brukerstøtte for logistikksystemer og lagerutstyr

Mens lageret ditt er i drift, bistår vi med logistikktjenester og brukerstøtte tilpasset dine forhold. Med rundt 80 serviceteknikere og et stort servicemannskap, er vi aldri langt unna om du har spørsmål eller bekymringer.

Dag etter dag, døgnet rundt sørger godt skolerte serviceteknikere fra Jungheinrich for at automatiserte systemer og lager alltid er i drift.

Tilpassede service- og brukerstøtteløsninger

Vi setter sammen en individuelt tilpasset serviceløsning som sikrer at dine automatiserte systemer og lagerutstyr alltid er oppdatert med den nyeste teknologien. Våre tjenester dekker:

  • Inspeksjon
  • Vedlikehold
  • Sikkerhetskontroll
  • Reparasjon
  • Reservedelsservice
  • Programvarestøtte


Inspection Logistics services

Inspeksjon fra Jungheinrich

Vi kontrollerer, du presterer

Reduser risikoen for nedetid med regelmessige inspeksjoner av dine automatiske systemer og lagerutstyr. Erfarne serviceteknikere bruker det siste innen testutstyr til å undersøke funksjonaliteten til systemdeler og komponenter. Vi er spesielt oppmerksomme på sikkerhet.

Om Jungheinrich inspeksjon:

  • Bruk av profesjonelt diagnoseverktøy
  • Umiddelbar utbedring av mindre feil (for eksempel smøring og nødvendige justeringer)
  • Utarbeidelse av reparasjonsliste for forebyggende reparasjoner der det er nødvendig


Maintenance Logistics services

Jungheinrich vedlikehold

Full forpliktelse for automatiserte systemer og lagerutstyr

Regelmessig vedlikehold øker levetid, tilgjengelighet og sikkerhet til logistikksystemet ved at slitt eller defekt utstyr og komponenter blir oppdaget og erstattet på et tidlig tidspunkt. Dette forhindrer kostbar nedetid og opprettholder effektiviteten til systemet ditt. Gjennom et samarbeid med deg, vil Jungheinrich planlegge vedlikeholdet slik at innvirkningen på den daglige driften er minimal.

Om Jungheinrich vedlikehold:

  • Effektivt og tidsbesparende når det kombineres med sikkerhetskontroll
  • Arbeidet kan utføres utenfor standard driftstid, for eksempel om kvelden eller natten.

Safety check Logistics service

Jungheinrich sikkerhetssjekk

Regelmessige kontroller for å være på den sikre siden

Vi sørger for at logistikksystemene dine fungerer som de skal til enhver tid. Serviceteknikere fra Jungheinrich utfører regelmessige og nødvendige sikkerhetskontroller, og hjelper deg med å overholde alle lovbestemte krav.

Fordeler:

  • Forebyggende tiltak gir lavere risiko for nedetid 
  • Gjeldende krav til systemsikkerhet overholdes
  • Dokumentasjon og detaljert gjennomgang av inspeksjonsresultatene

Repair Logistics services

Jungheinrich reparasjon

Vår oppskrift på kontinuerlig drift

Hvis systemet ikke fungerer som det skal, teller hvert minutt. Et omfattende servicenettverk av mobile og profesjonelt utdannede serviceteknikere er aldri langt unna. Vi kan stasjonere våre teknikere på ditt lager på forespørsel, eller hvis størrelsen på det automatiserte systemet og lagerutstyr krever det. I tillegg kan vi lagre reservedelene til trucken direkte hos deg, slik at reparasjonsarbeidet kan utføres raskt.

Våre tjenester dekker:

  • Nøyaktig feilsøking av kilden til problemet
  • Bruk av de nyeste diagnoseverktøyene
  • Enkel utskifting av defekte deler
  • Rask gjenoppretting av systemfunksjonalitet

Spare parts Logistics services

Jungheinrich reservedelsservice

De riktige reservedelene til gaffeltrucken er alltid tilgjengelige

For å unngå lange perioder med nedetid, kan reserve- og slitedeler bli lagret direkte på ditt lager. Jungheinrich sine serviceteknikere går regelmessig igjennom lagervarer for å sikre at slike deler alltid er fullt funksjonelle. Vårt tjenestespekter inkluderer også reparasjon og overhaling av reservedeler. Vanlige reservedeler som ikke oppbevares på stedet, kan leveres fra våre reservedelslagre til hvor som helst i Europa innen 24 timer. Du drar nytte av:

  • Raskt tilgjengelige reservedeler
  • Behovsbasert lagring
  • Bedre effektivitet av kostnader og lagringsplass

Stage Programvare & IT-systemer

Jungheinrich programvarestøtte

Kunnskapen og kompetansen du trenger

Kontakt vårt supportpersonal hvis du opplever programvareproblemer, eller om du har generelle spørsmål om våre automatiske systemer og lagerutstyr. Svartid på henvendelser til oss er maksimalt én time. Dette sikrer maksimal effektivitet og reduserer risikoen for nedetid for deg og systemet ditt, 365 dager i året. Vi tilbyr support innen følgende områder:


Jungheinrich service- og brukerstøttepakker

Profesjonell støtte når du trenger det

Serviceteknikere fra Jungheinrich støtter deg med praktisk hjelp når som helst – over telefon eller på stedet. Det første kontaktpunktet er alltid vår supporttelefon. Med mange års erfaring er våre serviceteknikere i stand til å løse de fleste programvarerelaterte problemer raskt og enkelt via ekstern tilgang. I de tilfellene hvor det er maskinvarefeil, vil en servicetekniker kontakte deg så snart som mulig. Med individuelt tilpassede service- og brukerstøttepakker garanterer vi maksimal tilgjengelighet av Jungheinrich sine automatiserte systemer og lagerutstyr. Fordeler:

  • Ulike servicenivåer, skreddersydd ut fra dine behov
  • Opptil 24/7-tilgjengelighet for full kontroll og beskyttelse mot feil
  • Tjenester utført av høyt kvalifisert personale

Våre service- og brukerstøttepakker:

Våre programvarepakker:


Vi hjelper deg gjerne med å finne den beste løsningen!

Ta kontakt!

Stage Utbytte

Send en uforpliktende forespørsel via skjema eller til systemer@jungheinrich.no

Ta kontakt



Lurer du på noe?