02350 Servicetelefon Gratis telefonnummer
Kontaktskjema
Nyhetsbrev
PM_22_WP_BrandCampaign
29.08.2022

Global markedsføringskampanje med merkevareambassadør Nico Rosberg

"Vi er pioneren innen internlogistikk": Jungheinrich lanserer en global merkevarekampanje med merkevareambassadør Nico Rosberg

  • Parallell lansering av digital merkevarekampanje på 5 kontinenter
  • Bærekraftgründer og Formel 1-verdensmester Nico Rosberg er vår merkevareambassadør
  • Kampanjen har som mål å øke vår globale merkevarebevissthet og posisjonere Jungheinrich som en attraktiv arbeidsgiver

Det ligger dypt forankret i Jungheinrich å være en pioner. I snart 70 år har selskapet utviklet og produsert løsninger for internlogistikken. "Som en tradisjonell merkevare må vi hele tiden tenke nytt og fremover. Dette gjelder ikke bare våre produkter, men også hvordan vi kommuniserer vår merkevare utad. Derfor lanserer vi for første gang en ren digital kampanje, som vi ruller ut samtidig på fem kontinenter," forklarer Linda Duffy, Vice President Marketing hos Jungheinrich.

Fokus på pionerånd og ekte merkevare

Den digitale kampanjen med slagordet: "Vi er pioneren innen internlogistikk" er ment å øke  bevisstheten rundt Jungheinrich sin merkevare, blant digitale kundegrupper. I tillegg skal den presentere Jungheinrich som en innovativ og attraktiv arbeidsgiver som er pådriver for de viktige fremtidige temaene automasjon, elektromobilitet og bærekraft. "Denne kampanjen viser hvem vi er og også hvem vi leter etter: mennesker som ønsker å gjøre en forskjell og bidra til å forme fremtidens internlogistikk," sier Duffy.

Den digitale kampanjen vil frontes av Jungheinrich sin nye merkevareambassadør, Nico Rosberg. Bærekraftgründeren og verdensmester i Formel 1 fra 2016 er medgründer av Greentech Festival, en global plattform for fremtidens teknologier. "Nico brenner for innovative og visjonære temaer. Akkurat som vi. Sammen ønsker vi å bruke vår pionerånd og kommunisere ideene våre for fremtidens bærekraftige lagre enda sterkere. Jungheinrich er fremtidens varemerke innen internlogistikk, og vi ønsker å posisjonere oss slik." Vi er også helt avhengig av vår egen arbeidsstyrke for å gjøre dette: "Kolleger over hele verden er viktige bidragsytere som samhandler med kunder og potensielle nye talenter hver dag. De gjør merkevareløftet vårt til virkelighet," sier Duffy.

Knytter merkevaren opp mot fremtidens temaer

Kampanjen fokuserer på temaer som bærekraft, effektive og klimavennlige drivteknologier og automatisering av lagerprosesser.

"Bærekraft er dypt forankret i Jungheinrich sin bedriftskultur," understreker Duffy. "Ansvarlig bruk av ressursene våre er en sak som ligger oss på hjertet. Vi ønsker å lage nye impulser, forlate opptråkkede stier og tørre å prøve noe nytt. Det er nettopp denne ånden kampanjen "Pioneren innen internlogistikk" formidler."

Hvis du vil lære mer om kampanjen, klikk her https://www.jungheinrich.no/våre-løsninger-for-deg/jungheinrich

Lurer du på noe?