Chatt deaktivert
Vi vil gjerne gi deg muligheten til å kontakte oss via chatt. På grunn av dine nåværende innstillinger for informasjonskapsler kan vi foreløpig ikke vise chatten.
Vennligst godta våre "Preferanse"-informasjonskapsler for å aktivere chattfunksjonen.
Jungheinrich: ledende på lageret
Produkter
Produkter
Batteri- og ladeteknologi
Jungheinrich: ledende på lageret
Jungheinrich: ledende på lageret
Jungheinrich: ledende på lageret
Våre løsninger for deg
Kundereferanser
Våre løsninger for deg
Våre løsninger for deg
Litiumionteknologi fra Jungheinrich
Litiumionteknologi fra Jungheinrich
Våre løsninger for deg
Våre løsninger for deg
Våre løsninger for deg
Jungheinrich: ledende på lageret
Ved hjelp av visjoner, kreativitet og ekspertise hjelper vi deg med å skape optimale lagerløsninger. Opplev fordelene med våre smarte og innovative løsninger for logistikk, vareflyt, automasjon og energisystemer på lageret.
En kontinuerlig levering av unike nyheter og løsninger til kundene. Uansett om det handler om et automatisk lagerkonsept, en bærekraftig produktløsning eller et smart program, så samarbeider vi med deg for å skape fremtiden innen internlogistikk.
Vi tar ansvar ved å holde lønnsom vekst i tråd med samfunnets og miljøets overordnede behov. Ved å gjøre dette forfølger vi spesifikke bærekraftsmål som er godt forankret i vår bedriftsstrategi 2025+.
Med digitale produkter som Jungheinrich WMS (Warehouse Management System) og Jungheinrich FMS (Fleet Management System), gir vi deg pålitelige og individuelt justerbare verktøy for å få oversikt over interne kostnader og prosesser.
Med våre fleksible automasjonsløsninger hjelper vi deg med å møte de daglige utfordringene på lageret på en sikker, effektiv og fleksibel måte.
Dr. Friedrich Jungheinrich introduserer den første elektriske trucken med førersete. Ameise 55 er den første trucken med avgassfritt drivverk og en hastighet som ikke avhenger av førerens fysiske egenskaper.
Den første skyvemasttrucken ble lansert med navnet Ameise Retrak (ESM). Siden den hadde en smalere arbeidsgangbredde enn Ameise 55, ga den en plassbesparelse på inntil 30 prosent.
Debut for smalgangstrucken: ETX er en rimelig og fleksibel truck som styres rundt i reolgangene ved hjelp av skinner i gulvet, og den er i stand til å løfte 1000 kilo i høyder opptil 10 meter. Svinganordningen lagrer lasten sideveis i reolene.
I 1983 ble forretningsenheten Jungheinrich Anlagen- und Roboter-Technik (JART) etablert for å håndtere automatiserte systemer og roboter. Det uavhengige datterselskapet Jungheinrich Anlagen-Technik GmbH & Co. KG (JAT) blir etablert i 1985 som en følge av dette. Med den vaierstyrte Ameise Teletrak introduserer selskapet automatiseringen av industrielle trucker så tidlig som 1978.
Den første elektriske trucken med trefaset AC-motor ruller av produksjonsbåndet. Denne elektriske industritrucken når snart det samme nivået som dieseltrucken, og får sitt gjennombrudd i land etter land i Europa.
Jungheinrich presenterer den første serieproduserte elektriske palletrucken med Li-ionteknologi. Den høye tilgjengeligheten og den tidsbesparende raske ladingen er årsaken til at EJE 112i er så imponerende. Med en totalvekt på bare 289 kilo og den korte lengden, er trucken svært manøvrerbar og kompakt. Truckkonseptet rundes av med den enkle batterihåndteringen.
Undersøkelser om brukervennlighet og testing av prototyper har ført til at tilbakemeldinger fra kundene har blitt implementert i utviklingen av ETV 216i. Ikke lenge etterpå presenterer vi den første skyvemasttrucken med integrert Li-ionbatteri. Trucken har en forbløffende og revolusjonerende konstruksjon, som gjør at batteriet er en fast del av gaffeltrucken. Li-ionbatteriet trenger bare rundt halvparten så mye plass som tidligere teknologier, slik at føreren har bedre plass og perfekt sikt til alle sider.
Det helintegrerte Li-ionbatteriet hjelper ERC 216zi til å bli den korteste trucken i sin klasse. Det nye styrekonseptet smartPILOT gir en forbedret fleksibilitet på lageret, mens plattformen med treveisbeskyttelse og førervern gir maksimal sikkerhet.
Den unike kombinasjonen av fleksibilitet, sikkerhet og bærekraft plasserer EREi blant de beste i klassen på flere måter. Li-ionbatteriet er integrert i truckens ramme, og dette i kombinasjon med en 270 mm kortere totallengde gir trucken maksimal manøvrerbarhet.
Med integreringen av arculus, et selskap som opererer innen AMR (selvgående mobile roboter), har Jungheinrich utvidet tilbudet sitt som en pioner innen automatisert internlogistikk. I tillegg til AMR har Jungheinrich sitt produktutvalg blitt utvidet med nye programvareløsninger for mobil automasjon. Dette forbedrer markedsposisjonen i viktige vekstsegmenter, for eksempel netthandel.
Nyhetsbrev
Meld deg på nå